ذوب آهن موزیک

ساخت وبلاگ
چکیده : آهنگ های پاپ... با عنوان : نحوه ورود به سامانه مای مدیو بخوانید :

ورود به سامانه مای مدیو آموزش و پرورش

برای ورود به سایت مای مدیو که سامانه جدید آموزش و پرورشکه سایت اصلی است، می توانید ابتدا فیلتر شکن خود را خاموش کرده، سپس روی لینک زیر کلیک کنید:

ورود به مای مدیو

 

راهنمای ورود به مای مدیو

کلیک کنید

my.medu.ir سایت مای مدیو

مای مدیو یا همان مای مدیو فرهنگیان، دانش آموزان و آموزش و پروش، با هدف خدمات رسانی الکترونیک به فرهنگیان سراسر کشور و دانش آموزان تمامی پایه ها و مقاطع راه اندازی شده است. سامانه مای مدیو دات آر (My.medu.ir) پل ارتباطی میان تمامی سامانه های آموزش و پروش است.

به این معنی که تمام خدمات اینترنتی مرتبط با آموزش و پرورش کل استانها، از طریق ورود به سایت مای مدیو my medu ir در دسترس است. برای اینکه وارد مای مدیو دات ای آر شوید، لازم است نقش خود را به عنوان دانش آموز، والدین دانش آموز و یا فرهنگی، مشخص کنید. فرهنگیان گرامی توجه داشته باشند که سایت فیش مدیو برای دریافت فیش حقوقی همان سایت و مای مدیو دات آی آر است.

دانش آموزان و فرهنگیان کل کشور، با ورود به این سایت می توانند، فیش حقوقی دریافت کنند، کارنامه دانش آموزی دریافت کنند. در جشنواره های دانش آموزی ثبت نام نمایند، ثبت سنجش دبستانی و پیش دبستانی انجام دهند و … .

در واقع، مای مدیو آموزش و پرورش یک سایت مرکزی است که سایت های مختلف خدمات الکترونیک آموزش و پروش از طریق آن در دسترس است. این سامانه، دسترسی به خدمات الکترونیک برای فرهنگیان، دانش آموزان و اولیا را ساده تر کرده است.


نحوه ورود به سامانه مای مدیو 

دانش آموزان، معلمان و اولیای دانش آموزان، کاربران سایت مای مدیو هستند. نحوه ورود به سایت مای مدیو و امکانات این سایت، برای فرهنگیان، معلمان و والدین، متفاوت است. به همین منظور در این مقاله آموزش نحوه ورود به سامانه مای مدیو دات آی ار را برای تمام گروه ها، به صورت تصویری شرح داده ایم:

منبع

https://www.khabarino.com/%D9%85%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%AF%DB%8C%D9%88-my-medu-ir/

ذوب آهن موزیک...
ما را در سایت ذوب آهن موزیک دنبال می کنید

نویسنده : ممود بازدید : 83 تاريخ : 26 آذر 1402 ساعت: 8:12

خبرنامه

عضویت

نام کاربري :
رمز عبور :